Felanmälan | Jour | underhåll
Oberoende av vilken bransch du tillhör så kan vi utföra
service av din kyl- eller värmepumpanläggning.
Vilken bransch tillhör du? Läs gärna vidare bland
länkarna nedan om vad vi kan göra för dig.
När våra tekniker kommer till dig kan du känna dig trygg med att ditt problem kommer att lösas på bästa möjliga sätt. Alla våra tekniker har lång erfarenhet, är nationellt certiferade och har de behörigheter som krävs för att utföra det arbete som de tar sig an.
På vår serviceavdelning är ungefär hälften av våra kyltekniker anställda. Som kyltekniker på serviceavdelningen har man omväxlande arbetsdagar då man ständigt är ute på fältet och hjälper kunder i hela regionen. Finns du i vår region så är vi aldrig långt borta och vi finns till hands dygnet runt.
Vi är måna om dig och din anläggning. Vi är den partner du behöver för att lösa dina problem, även som hjälp för att ta väl avvägda beslut när det kommer till löpande underhåll och eventuell uppgradering av din anläggning.
Vi har dig och din verksamhets bästa i fokus.
För kunder med extra höga krav när det kommer till driftsäkerhet och prestanda erbjuder vi serviceavtal där vi regelbundet ser över och servar er anläggning. Vi erbjuder även systemövervakning där vi på distans, och automatiskt får larm när avvikelser sker.
Vill du veta mer om våra servicetjänster och vad vi kan göra för dig?
Hör av dig så återkommer vi!
Serviceavtal eller ej?
Oavsett om vi har ett serviceavtal eller ej så hjälper vi dig, och jämfört med andra firmor så är vi alltid konkurrenskraftiga när det kommer både till pris och kunskap.
Vad vinner man då på att ha ett serviceavtal? Med ett serviceavtal erhåller du en lägre timdebitering än om du är avtalslös. Vi går även igenom hela din anläggning och ger dig väl avvägda råd för att du skall uppnå optimal driftsäkerhet och driftekonomi.
Serviceavtal kan även innefatta regelbundna servicebesök, där vi till exempel utför och rapporterar periodisk läcksökning vilket är ett krav för alla större anläggningar
SERVICE MED ELLER UTAN AVTAL
Utan avtal:
-
Service enligt ordinarie prislista
Med avtal:
-
Lägre timdebitering
-
Prioriterad åtgärd
-
Snabbare avhjälpning (pga god anläggningskännedom)
-
Minimerad driftstörning