
Jour
Inom samtliga av våra tjänsteområden erbjuder vi Jour.
När du drabbas av oförutsedda driftstopp finns vi till hands dygnet runt, året runt,
Plötsligt händer det. Anläggningen beter sig inte som den skall och situationen måste lösas - snabbt!
Då ringer du oss.
Oavsett om du finns med bland våra avtalskunder eller ej så finns vi här för att hjälpa dig även i akuta situationer, dygnet runt, året runt.
Inom samtliga av våra tjänsteområden erbjuder vi Jour. Med din verksamhets bästa i fokus avhjälper vi felen på bästa möjliga sätt.
Har du frågor och tankar kring våra jourtjänster och vad vi kan göra ihop?

Hör av dig till oss så återkommer vi!
Jouravtal eller ej?
Fördelarna med att vara jouavtalskund är flera.
Som avtalskund erhåller du dels en lägre avtalad prislista, dels en högre prioritering i det fall ditt ärende behandlas samtidigt som ett ärende för en avtalslös kund.
Som avtalskund har vi också naturligt bättre kunskap om din anläggning redan när vi kommer på plats vilket innebär att allt från felsökning till avhjälpning generellt går snabbare än annars. För dig som kund betyder snabbare avhjälpning färre arbetade/debiterade jourtimmar samt minimerat driftstopp, med allt vad det innebär
JOUR MED ELLER UTAN AVTAL
Utan avtal:
-
Kyltekniker dygnet runt
-
Skyndsam åtgärd
-
Debitering enligt ordinarie jourprislista
Med avtal:
-
Kyltekniker dygnet runt
-
Debitering enligt lägre/avtalad jourprislista
-
Prioriterad åtgärd
-
Snabbare avhjälpning (pga god anläggningskännedom)
-
Minimerad driftstörning

Driftövervakning dygnet runt, med åtgärd
Beroende på hur din verksamhet ser ut kan avvikelser i kyl- och frystemperaturer få allvarliga och kostsamma konsekvenser om de inte uppmärksammas direkt.
Vår samarbetspartner IWMAC tillhandahåller vi en tjänst som dygnet runt övervakar temperaturerna på din anläggning och larmar vid eventuella avvikelser. IWMAC i sin tur, kontaktar i sin tur er, eller oss direkt, beroende på vad som är överenskommet - dygnet runt.
Läs mer om IWMAC på deras hemsida.